Dåliga dag -.-

Heej Heej :)
Idag har inte varit en sådär bra dag faktisk har det varit en väldigt dålig dag.
För jag förlorade en av mina bästisar för en väldigt liten greej som jag skulle gjort allt för att ta tillbaka :( 
Men aja tydligen går inte det , den personen betyder otroligt mkt för mig !!!!
 
Men efter skolan så gick jag ,Malin ,Fanny och Elsa till café marmelad och vi pratade lite så nu mår jag lite bättre.
Men sen när alla gick så gick jag och Malin hem till Malin så nu är jag hos Malin och senare ska jag färga håret :)
 
Hoppas att alla inte har haft en lika dålig dag som jag :)
 
Puss puss <3 // Olivia 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

fin blogg :)

Svar: Tack :) <3
olivia Lind

2013-01-14 @ 17:58:22
URL: http://hannabroman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0